Undrar lite vad som är fel på mig

Har inte känt mig tipptopp på två tre veckor kanske, mår lite småilla, lite matt emellanåt. Känns lite som jag ska bli sjuk fast det aldrig bryter ut, eller som jag har nån brist på nån vitamin eller nåt.

Stoppade lilleman i vagnen och tog en promenad i det fina vädret och kände mig helt slut efteråt, trots att vi inte gick speciellt långt, en halvtimme typ. Jaja, har i och för sig inte kommit mig i säng i tid på länge eftersom jag och mannen fastnat i "Sons of Anarchy" så det kan ju vara en kombo av magkatarr och lite sömn. Den som lever får se antar jag.

Stör mig lite på att bloggen är så trist men vet inte hur jag vill ha den riktigt, anonym eller inte, bilder eller inga bilder och så vidare. Kanske i alla fall borde fixa nån färg eller nåt typsnitt jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0