En bättre dag idag

Har haft en underbar dag med min fina vän Helena inne i Göteborg idag. Vi har shoppat, pratat massor och ätit lunch och druckit vin. Otroligt trevligt!!!!

Glömde fota maten på restaurangen, men vi åt grillad entrecote med rödvinsås, vitlökssmör och grillade grönsaker och så lite rött vin till det. Massa gott!

När jag kom hem med mina fyllda shoppingpåsar så var svärmor och hennes man här så vi grillade och åt ute på altanen, denna gång kom jag ihåg att fota maten. Grillad kycklingfilé, halloumiost, tre sorters såser och sallad med fetaost. Mumma och helt enligt Lchf :)


Imorgon börjar det vara dags att städa ihop lite och tvätta det som behöver tvättas, måndag står Liseberg på schemat och sen på tisdagmorgon åker vi vidare till nästa anhalt på semestern, Stockholms skärgård och älskade Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0