Beach 2011?

 
Mina nya "regler" för att försöka få kroppen att fatta att den ska tappa kilon och centimetrar!!
1. En månad utan crap (godis, kakor, chips, glass osv) Påbörjades i måndags.
2. In med mer konditionsträning, cykla till och från jobbet alla dagar utom måndag (storhandling direkt efter jobbat funkar ej på cykel) + backintervaller och snab...ba promenader/jogg minst två dagar i veckan.
3. Fortsätta med styrketräningen, den gillar jag :)
4. Dra ner på kolhydraterna efter lunch.
5. Äta mer protein över hela dagen (har börjat redan med det)

Det är ju snart sommar och målet är långt ifrån nått så nu blir det att ligga i allt vad jag orkar, därför suger det hästballe att jag lyckas bli dygnförkyld då jag precis kommit igång med cyklingen till jobbet. Men jag sköter maten och hoppas friskna till snabbt.


Målbilden, jag anno 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0