I´m a bad blogger yes I am.....

Men det var ju inget nytt under solen direkt. Jag har kommit igång med träningen igen, jihoo. Det börjar känns lättare och som en rutin igen. Idag var jag och simmade igen. Rätt skönt att ha möjlighet att svänga förbi simhallen på vägen hem så har man hela kvällen kvar sedan. Till att slappa framför tvn :)
Bjuder på en liten outfitbild till, kommit på att jag gillar outfitbilder ibland, inspirerade av Stil och Profil-bloggen.
Jag har övat på bälte i midjan idag, tycker alltid det är så snyggt i tidningar och så men har alltid tyckt att det ser galet ut på mig så jag tänkte att jag behöver nog lite övning i bälte, och det gick rätt bra, känner mig hyfsat bekväm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0