Lchf

En desperat kvinnas sista utväg! Nädå, jag har ju varit väldigt emot Lchf, bestämt mig för att jag behöver kolhydrater, men efter en liten debatt på Facebook innan helgen väcktes min nyfikenhet och jag har lät allt jag kommit över på nätet och i tidningar om Lchf och bestämt mig för att ge det en chans.

Så idag var första dagen och jag har ätit tokgott hela dagen och känt mig mätt och belåten. Men än har ju inget kolhydratsug satt in, vi får se hur det går då :P

Har ni några Lchf-erfarenheter att dela med er av?


Kommentarer
Postat av: linda

Heja Anna! heja Anna!

2011-06-02 @ 21:57:17
URL: http://sakerochting79.blogspot.com
Postat av: Fru S

Tack snälla Linda!!

2011-06-03 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0