Lite bekväm

Hade tänkt skapa en separat Lchf-blogg som bara skulle handla om mat och vikt och hälsa, men jisses vad tröttsamt, jag hinner ju knappt blogga i den här bloggen så nej, jag ändrade mig. Däremot gör jag om den lite, ändrar inriktningen till att handla mer om just mitt kostval och den biten av mitt liv, lite annat kommer säkert också med, men fokus på mat tror jag minsann.

Just nu är vi på semester i nästan tre veckor på västkusten. Lite krångligare med maten då man inte är hemma men allt går. Jag skippar extra semesterkolhydrater och lägger till lite extra semestervin istället, mitt mål under semestern är inte att gå ner i vikt utan att stå still och att inte ramla av Lchf-tåget, men det känns riksfritt eftersom detta är något jag verkligen trivs med.



Mår kroppsligt mycket bättre än på många år, trots att jag har ett antal kilon kvar att bli av med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0